ATENCIÓN
¿POR QUÉ LA MAYORÍA DE LOS ALUMNOS DE MATEMÁTICAS DE SALVA GARCÍA NO HABÉIS ACCEDIDO A SUS TAREAS EN LA PLATAFORMA AULES?
AL FINAL DE LA PÁGINA PRINCIPAL DE ESTE BLOG (QUE TIENE ANOTACIONES LIMITADAS) PONE: Entradas antiguas
SETMANA 2 (30/03 - 03/04) - Matemàtiques - Prof. Salva G.
-Heu d’accedir a la plataforma AULES on explique les tasques i els aporte materials per a la seua realització.
-Esta setmana heu de fer l’activitat 1relacionada amb el Teorema de Pitàgores.
El teorema de Pitàgores.
Veure un vídeo explicatiu, descarregar i llegir el document amb anotacions i exemples, fer l'activitat 1 de la pàgina 180 del llibre de text.
AÚN SE PUEDEN ENTREGAR LAS TAREAS, PERO DAOS PRISA.
viernes, 3 de abril de 2020
miércoles, 1 de abril de 2020
SETMANA
2 – OPTATIVES
OPTATIVA
- Francés
Carmen
Toribio Vergara
Continuem
la gravació de la cançó "Caresse sur l´océan"
Necessiteu:
Internet,
gravadora (mòvil)
Mail,
Webfamilia, Curs d'AULES
OPTATIVA
Taller
de Reforç: Lectura (Valencià)
- Han d'enviar preguntes i respostes de "El temps de Sara",
sobre les pàgines que van des de la 92 a la 149.
A
través d'AULES
OPTATIVA-
Informática
- Edu Torregrosa Llácer
Avanzar
con el curso "F" de Programación en CODE.org. También
deben seguir con el curso de mecanografía.
Lo
explico todo en el siguiente vídeo
https://youtu.be/eCTC8ZxC_cw
Mis
webs: http://moodle.aulaenlanube.com/ y https://insignias.org
OPTATIVA
CULTURA
CLÀSSICA - INÉS LLOPIS LLOPIS
Llegendes
sobre la primera llengua. Els alumnes hauran de realitzar una sèrie
de fitxes sobre aquest tema. En les mateixes fitxes està la teoria.
Mail,
Webfamilia, Curs d'AULES
ELS
ALUMNES HAURAN D'ENVIAR LES RESPOSTES PER CORREU ABANS DEL 3 D'ABRIL.
OPTATIVA
- Taller
de refuerzo Castellano
Ortografía
b/v. Actividades 3, 4 y 5
Webfamilia,
Curs d'AULES
El
alumnado enviará las actividades por Aules y, una vez corregidas, se
las devolveré por la misma plataforma.
OPTATIVA
- IAEE
- ANA TORMO PÉREZ
TASQUES:
Mail,
Webfamilia, Curs d'AULES
1_
CAMPANYA DIFUSIÓ MESURES COVID19_ EVITA EL CONTAGI
Tenint
en compte la situació actual i per tal de fomentar la vostra
creativitat, dissenya una campanya visual per tal de que la
ciutadania conega les mesures aplicades a seguir per tal d’intentar
evitar el contagi del virus. Recorda, haurà de ser principalment
VISUAL per tal de que el seu missatge siga fàcil de seguir i
entendre per totes les persones. Ja saps, no és imprescindible
elaborar un traç perfecte en el dibuix, sinó que també pots jugar
amb pictogrames, símbols o tipografies (lletres) per tal de donar un
impacte visual correcte. Aquesta activitat ha d’estar pensada per a
penjar-se en llocs públics (centres de salut, ajuntaments,
farmacioles...)
Elabora
un document de caràcter divulgatiu on aparega aquesta acció, i una
vegada el tingues, li fas una foto (intenta que es veja clara) i me
l’envies al correu.
*
Recorda la potència de la imatge per transmetre.
La
tasca es lliurarà al meu correu electrònic:
anatormohistoria@gmail.com. En ASSUMPTE s'indicarà NOM+ COGNOM
ALUMNE/A_ GRUP_ Setm. 2
ATENCIÓ !!
SETMANA 2 - Valencià - Gemma Marrahí Sanjuán
SETMANA 2 - Valencià - Gemma Marrahí Sanjuán
Moodle SImarro - Curs: 2ESOP - VALENCIÀ - Gemma - Clau de matriculació: val
Setmana del 30 de març al 5 d'abril.
Deure i orientacions per a les activitats. (Heu de seguir llegint les orientacions que he afegit en el tema 5)
sessió 1; sessió de revisió i repàs. Deure: Cal que corregiu les activitats de la sessió 2 de la setmana passada. Pareu atenció en les errades; copieu les faltes...
sessió 2: La narrativa i el cinema: llegir. 111 i 112 i fer les activitats de la p.113: 35 i 37
sessió 3: Els textos instructius. Cal llegir la p. 115. Deure: Escriu una recepta de cuina
Deure i orientacions per a les activitats. (Heu de seguir llegint les orientacions que he afegit en el tema 5)
sessió 1; sessió de revisió i repàs. Deure: Cal que corregiu les activitats de la sessió 2 de la setmana passada. Pareu atenció en les errades; copieu les faltes...
sessió 2: La narrativa i el cinema: llegir. 111 i 112 i fer les activitats de la p.113: 35 i 37
sessió 3: Els textos instructius. Cal llegir la p. 115. Deure: Escriu una recepta de cuina
SETMANA 2 -GEOGRAFIA I HISTÒRIA - ANA TORMO PÉREZ
- TEMA D1 (el trobareu a partir de la pàg. 70-71): LA CULTURA I L'ART DEL ROMÀNIC
La tasca de les activitats, i esquemes es lliurarà en DOCUMENT PDF al meu correu electrònic: anatormohistoria@gmail.com.
En ASSUMPTE s'indicarà NOM+ COGNOM ALUMNE/A_ GRUP_ Setm. 1
- TEMA D1 (el trobareu a partir de la pàg. 70-71): LA CULTURA I L'ART DEL ROMÀNIC
La tasca de les activitats, i esquemes es lliurarà en DOCUMENT PDF al meu correu electrònic: anatormohistoria@gmail.com.
En ASSUMPTE s'indicarà NOM+ COGNOM ALUMNE/A_ GRUP_ Setm. 1
martes, 31 de marzo de 2020
SETMANA2 - Educació Física – Professora: Mati Monfort
Preferiblement en Moodle, també disponible en AULES
TEMA 1 La dona i l'esport. Un repte: els malabars (del 30 de març al 3 d'abril)
WEEK 2: 30th March - 3rd April ENGLISH - Teacher: Carol Crespo
Mail, Webfamilia, Curs de moodle del centre
Week 2: Sessions 1 & 2 PLAN
ANSWER KEY GRAMMAR UNIT 1 & SONG (LEMON TREE)
PAST SIMPLE GAME
UNIT 2 GRAMMAR REVISION EXERCISES
What did you do last Sunday) (about 50 words)
SUBMIT: Do it in a word document
Mail, Webfamilia, Curs de moodle del centre
Week 2: Sessions 1 & 2 PLAN
ANSWER KEY GRAMMAR UNIT 1 & SONG (LEMON TREE)
PAST SIMPLE GAME
UNIT 2 GRAMMAR REVISION EXERCISES
What did you do last Sunday) (about 50 words)
SUBMIT: Do it in a word document
setmana2- Tecnologia - Vicent/Alfred/ALex/
En Moodle
TEMA 4. MECANISMES
FEINA TECNOLOGIA -
Kahoot
al moodle del centre (tema 4) o entrant en kahoot.it i el pin:
0102907
Per fer el Kahoot, entra amb el teu nom i curs. Per poder identificarte, per exemple: mara2A
SETMANA "2" DEL 30 de MARÇ al 3 d'ABRILMúsica. Professor: Robert Arnau
En Moodle
En Moodle
Llegir l'apartat i respondre a les activitats proposades al moodle
Flauta: TRES HOJITAS MADRE
TareaCuestionario
Flauta: TRES HOJITAS MADRE
- Música
2n ESO - Robert Arnau Díez
On
es troben els músics?
lunes, 30 de marzo de 2020
Setmana 2 - Matemàtiques - Prof. Juan Ramón Sisternes
plataforma AULES
Degut al retràs d'una setmana en posar en marxa la plataforma AULES, es retrasa una setmana l'entrega dels exercicis, és a dir que la setmana 2 (del 30 de marçal 3 d'abril) heu de fer exactament els mateixos exercicis que la primera setmana.
plataforma AULES
Degut al retràs d'una setmana en posar en marxa la plataforma AULES, es retrasa una setmana l'entrega dels exercicis, és a dir que la setmana 2 (del 30 de marçal 3 d'abril) heu de fer exactament els mateixos exercicis que la primera setmana.
SETMANA 2 (30/03 - 03/04) - Matemàtiques - Prof. Salva G.
-Heu d’accedir a la plataforma AULES on explique les tasques i els aporte materials per a la seua realització.
-Esta setmana heu de fer l’activitat 1relacionada amb el Teorema de Pitàgores.
El teorema de Pitàgores.
Veure un vídeo explicatiu, descarregar i llegir el document amb anotacions i exemples, fer l'activitat 1 de la pàgina 180 del llibre de text.
-Heu d’accedir a la plataforma AULES on explique les tasques i els aporte materials per a la seua realització.
-Esta setmana heu de fer l’activitat 1relacionada amb el Teorema de Pitàgores.
El teorema de Pitàgores.
Veure un vídeo explicatiu, descarregar i llegir el document amb anotacions i exemples, fer l'activitat 1 de la pàgina 180 del llibre de text.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)