SETMANA 10 - Física i Química - Rafael Calabuig Borredà
Acabar feines pendents, els que ho tingueu tot fet, aquesta setmana podeu utilitzar-la per millorar la tasca de les altres assignatures
Tasques de la setmana 9
-Esquema del punt 3: la calor i la dilatació. 3.1 Dilatació i densitat. L'estrany cas de l'aigua. 4. El termòmetre. 4.1. Les escales termomètriques. 4.2 Canvi d'escala termomètrica i 4.3. equivalència entre escales.
- exercicis 19 i 20 pàgina 192
- exercici 40, 41 i 42 pàgina 199
lunes, 1 de junio de 2020
SETMANA 10 – OPTATIVES
OPTATIVA Taller de Reforç: Lectura (Valencià)
Tots els del grup heu fet l'última activitat. Ja no en teniu més.
OPTATIVA - Videojuegos y Robótica - Jose Ramón Cebolla
Programación de videojuegos: Futbol e inteligencia artificial
Entrega en plazo de tiempo de los ejercicios en el Curs de moodle del centre
OPTATIVA - IAEE - Professor Juan Argudo Ivars
PLATAFORMA AULES
CERCA INFORMACIÓ D’INTERNET O LLIBRES DELS QUALS TINGUES DISPOSICIÓ
Busca informació sobre UNA d’aquestes empreses (Inditex, coca cola, google, facebook), donant resposta a les preguntes formulades i afegint informació addicional. Pots traure la informació d’on vulgues (internet, llibre de text, enciclopèdies,...), però es valorarà que NO SIGA SOLS COPIAR I PEGAR. Amb una o dues fulles (com a molt) és suficient.
OPTATIVA: TALLER DE REFUERZO - CASTELLANO - Profesora: Verónica Arenas- A què es dedica?
- A quins llocs del món està present?
- Qui la dirigeix?
- Obté molts beneficis? Com?
- Què aporta a la societat?
- Ha estat, ara o en el passat, immersa en algun problema o polèmica? Per què?
Aules, Web familia y correo electrónico. Fichas de trabajo elaboradas por la profesora.
Seguimos trabajando las actividades de repaso:actividades de repaso. El uso de la letra v.
OPTATIVA - Taller reforç Matemàtiques - Professor: Benjamín Roig Piera
Web familia. Correu electrònic.
Problemes de profundització sobre proporcionalitat i percentatges..
Problemes de profundització sobre proporcionalitat i percentatges..
OPTATIVA- Informática - Edu Torregrosa Llácer
Consultas a través del Moodle personal de la asignatura, en el chat privado y en el foro
- Avanzar con los cursos de Programación en CODE.org
- Seguir con el curso de mecanografía de TypingClub
- Ganar insignias asociadas a los cursos de programación y mecanografía
- Moodle personal de la asignatura: https://www.aulaenlanube.com/moodle/
- Página web del curso de programación: https://studio.code.org/sections/RHLVPZ
- Página web del curso de mecanografía: https://aula-en-la-nube.typingclub.com/
- Página web de la insignias: https://insignias.org/ver-listas-de-insignias/insignias-2eso/
Setmana 10 - GEOGRAFIA i HISTÒRIA - Professor: Juan Argudo Ivars
PLATAFORMA AULES; LLIBRE DE VICENS VIVES DE SEGON D'ESO.
Busca informació (INTERNET (VÍDEOS, IMATGES, BLOGS, ENCICLOPÈDIES VIRTUALS,...), LLIBRE DE TEXT, ENCICLOPÈDIES) sobre UN d’aquests temes, donant resposta a les preguntes formulades i afegint informació addicional. Pots traure la informació d’on vulgues (internet, llibre de text, enciclopèdies,...), però es valorarà que NO SIGA SOLS COPIAR I PEGAR. Amb una o dues fulles (com a molt) és suficient.
PLATAFORMA AULES; LLIBRE DE VICENS VIVES DE SEGON D'ESO.
Busca informació (INTERNET (VÍDEOS, IMATGES, BLOGS, ENCICLOPÈDIES VIRTUALS,...), LLIBRE DE TEXT, ENCICLOPÈDIES) sobre UN d’aquests temes, donant resposta a les preguntes formulades i afegint informació addicional. Pots traure la informació d’on vulgues (internet, llibre de text, enciclopèdies,...), però es valorarà que NO SIGA SOLS COPIAR I PEGAR. Amb una o dues fulles (com a molt) és suficient.
- Les invasions dels víkings: qui eren, que feien, què els caracteritzava, per què foren un problema per als regnes cristians, quina era la seua religió.
- La vida en un monestir: quines eren les seues parts, per a què servien, com era la vida dels monjos.
SEMANA 10 - RELIGIÓN - Profesor: José Francisco Pérez
Plataforma Moodle. Correo electrónico.
1.- SEMANA PARA PONERSE AL DÍA DE LOS EJERCICIOS DE LA 3ª Eval.
LOS QUE NO HAN REALIZADO O NO HAN TERMINADO.
(Fueron enviados el 23 de marzo).
Documento de lectura: Cuaresma y Pascua.
Ejercicios: Investiga Cuaresma; Anagrama pasión y muerte de Jesús.
(Todo en la plataforma Moodle. Asignatura. Fechas significativas).
2.- RECUPERACIONES DE LA 1ª Y 2ª EVAL.
(Sólo las/os alumnas/os que tengan que recuperarlo).
Concretar con el profesor los ejercicios que hay que realizar para ello.
3.- TRABAJO FINAL DE CURSO.
Está explicado desde septiembre. Han tenido todo el curso para ir haciéndolo.
Cuando está todo entregado (ejercicios de la 3º Eval y los ejercicios de recuperación en caso necesario) plantearse si lo realizas o no.
Lee atentamente las condiciones del mismo en moodle, antes de decidirte.
En caso afirmativo te pones en contacto para comentarlo al profesor (simarroreligion@gmail.com).
Plataforma Moodle. Correo electrónico.
1.- SEMANA PARA PONERSE AL DÍA DE LOS EJERCICIOS DE LA 3ª Eval.
LOS QUE NO HAN REALIZADO O NO HAN TERMINADO.
(Fueron enviados el 23 de marzo).
Documento de lectura: Cuaresma y Pascua.
Ejercicios: Investiga Cuaresma; Anagrama pasión y muerte de Jesús.
(Todo en la plataforma Moodle. Asignatura. Fechas significativas).
2.- RECUPERACIONES DE LA 1ª Y 2ª EVAL.
(Sólo las/os alumnas/os que tengan que recuperarlo).
Concretar con el profesor los ejercicios que hay que realizar para ello.
3.- TRABAJO FINAL DE CURSO.
Está explicado desde septiembre. Han tenido todo el curso para ir haciéndolo.
Cuando está todo entregado (ejercicios de la 3º Eval y los ejercicios de recuperación en caso necesario) plantearse si lo realizas o no.
Lee atentamente las condiciones del mismo en moodle, antes de decidirte.
En caso afirmativo te pones en contacto para comentarlo al profesor (simarroreligion@gmail.com).
SETMANA 10 -EDUCACIÓ FÍSICA- Professora: Mati Monfort
Instruccions adjuntades a les plataformes moodle Simarro i Aules.
Activitats de recuperació i endarreriment (fins el 5 de juny):
- Activitats de l’alimentació i nutrició.
- Rutina personal.
- Qüestionari Campiones invisibles
- Malabars nivell I
- Vídeo esports amb imaginació. Línia temporal.
- Vídeo dancing at home.
- 1a activitat: Qüestionari relaxing at home
- 2a activitat: Nosaltres fem ioga
- 3a activitat: Classe de ioga
Instruccions adjuntades a les plataformes moodle Simarro i Aules.
Activitats de recuperació i endarreriment (fins el 5 de juny):
- Activitats de l’alimentació i nutrició.
- Rutina personal.
- Qüestionari Campiones invisibles
- Malabars nivell I
- Vídeo esports amb imaginació. Línia temporal.
- Vídeo dancing at home.
- 1a activitat: Qüestionari relaxing at home
- 2a activitat: Nosaltres fem ioga
- 3a activitat: Classe de ioga
SEMANA 10 - LENGUA CASTELLANA Y LITERATURA - Profesor: Carlos Gallego
Ejercicio de repaso sobre el uso de tildes. Entrar en la siguiente página, realizar el ejercicio en línea y justificar en la libreta por qué deben o no deben llevar tilde las palabras propuestas.
http://www.aplicaciones.info/ortogra2/opal79.htm
Ejercicio de repaso sobre el uso de tildes. Entrar en la siguiente página, realizar el ejercicio en línea y justificar en la libreta por qué deben o no deben llevar tilde las palabras propuestas.
http://www.aplicaciones.info/ortogra2/opal79.htm
SEMANA 10 - FÍSICA Y QUÍMICA - Profesora: Otilia Val
Curso moodle: videos - Libro de texto
03-06: Tema Luz y sonido: ¿Qué es una onda?. Caracterísiticas de una onda / Cuestionario on-line.
05-06: Ondas sonoras: Características del sonido. Contaminación acústica.
Ondas luminosas: Espectro electromagnético. El color / Cuestionario on-line.
Curso moodle: videos - Libro de texto
03-06: Tema Luz y sonido: ¿Qué es una onda?. Caracterísiticas de una onda / Cuestionario on-line.
05-06: Ondas sonoras: Características del sonido. Contaminación acústica.
Ondas luminosas: Espectro electromagnético. El color / Cuestionario on-line.
WEEK 10: English. Carol Crespo
Student's Book, llibreta, ordinador/tablet (per vore els vídeos, accedir als jocs i als documents de Moodle)Unitat 5. Vocabulary and Listening Comprehension. SB p. 70, exs. 1, 2, 3; Video and activities on the video (listening comprehension)
En les últimes sessions: practicar Writing (U 5) : SB p. 67, exs. 2, 4. Readacció: My Dream House
WEEK 10: ENGLISH. Estela Martínez
REPÀS UNIT 3
google forms penjats al drive i al moodle, PDF amb explicació gramatical i enllaços als exercicis
REPÀS UNIT 3
- Llegir el text de la pàgina 29 del workbook i fer les preguntes que vos he enllaçat a l’exercici
- Fer un repàs del vocabulari dels sentiments. Teniu l’enllaç a l’exercici
- Fer un exercici d’ampliació del vocabulari. L’enllaç està a l’exercici
- Repasseu la gramàtica del Past Continuous (pàgina 37 del Student’s book) i feu l’exercici enllaçat.
SETMANA 10 - ED. PLÀSTICA - Professor: Pedro García
Vos recorde que esta activitat és de repàs de la segona avaluació i servira només per a pujar la nota d'aquestes però mai baixar-la.
Vos recorde que esta activitat és de repàs de la segona avaluació i servira només per a pujar la nota d'aquestes però mai baixar-la.
Repàs
del tema 2 Traçats geomètrics bàsics.
Traçats de precisió - Nucs celtes 1
Traçats de precisió - Nucs celtes 1
Pots
fer esta làmina sobre una còpia impresa o sobre un
full en blanc amb
dos quadrats de 10 cm de costat i seguint els models.
SETMANA 10 - Matemàtiques - Professor Salva García
Continuem amb la segona part del repàs dels continguts que vam estudiar al llarg del període presencial de classes, aquesta setmana amb els temes 5 a 8. Teniu disponible en AULES el document amb les activitats que heu de resoldre. Plantegeu-me qualsevol dubte a través del fòrum.
Continuem amb la segona part del repàs dels continguts que vam estudiar al llarg del període presencial de classes, aquesta setmana amb els temes 5 a 8. Teniu disponible en AULES el document amb les activitats que heu de resoldre. Plantegeu-me qualsevol dubte a través del fòrum.
IMPORTANTE:
-
Tenéis
que tener en cuenta que para la nota final de cada asignatura,
tendrán más valor las notas de las dos primeras evaluaciones en que
teníais clases presenciales. Las actividades y el trabajo que estáis
haciendo Online
desde
casa durante estos
tres
meses, se valorará
positivamente para recuperar suspensos y mejorar la nota de las áreas
aprobadas.
-
En estas dos últimas semanas tenéis que centrar vuestro esfuerzo
en presentar correctamente las actividades actuales
y atrasadas de
las asignaturas en que teníais peor nota en la dos primeras
evaluaciones.
-
La sesión de evaluación final se celebrará el 19 de junio y no
habrá convocatoria extraordinaria
-
Con la mayoría de vosotros y
vosotras
he tenido contacto frecuente por correo electrónico. Si queréis consultarme alguna cosa, estoy a vuestra disposición a
través de mi correo: <pedrodibuix@gmail.com>
Suscribirse a:
Entradas (Atom)