martes, 7 de abril de 2020


SETMANA 3 – MATEMÀTIQUES – Joan Sisternes
Curs d’AULES https://aules.edu.gva.es/moodle/course/view.php?id=123254
Per a l'alumnat, el nom d'usuari coincideix amb el NIA i la contrasenya són les tres primeres lletres del cognom en minúscula seguides de la data de naixement, en format DDMMAA. Per exemple, una alumna nascuda el 18 d'octubre de 2003 de nom Laura Pérez Sanchis tindrà com a contrasenya per181003.
Com hem perdut una setmana i ara venen les vacances de pasqua vos propose de fer uns quants deures més per tal de recuperar el temps perdut i posar-nos al dia. Per a aquesta setmana, tindreu de temps fins el dilluns 20 d'abril, heu de fer obligatòriament els següents exercicis del llibre (recordeu que estem al tema 6 del llibre i continuarem esta setmana amb el tema 7 d'Equacions):

Tema 6. Àlgebra.

Pàgina 125: Exercicis 2, 4, 5 i 6.
Els exercicis 2 i 4 són aplicació directa del desenvolupament dels productes notables.
L'exercici 5 és un poc diferent, et dona a l'esquerra el desenvolupament ja fet i has de trobar quin és el producte notable que desenvolupat em dona el resultat i posar-lo a la dereta.
A l'exercici 6 has de fer el mateix que en el 5 per a cada polinomi que tens tant al numerador com al denominador i després has de tatxar els termes que es repeteixen al numerador i denominador.

Pàgina 126: Exercicis 7, 8 i 9.
Els exercicis 7 i 8 són aplicació directa de l'extracció de factor comú.
Els números i lletres que es repeteixen en cada factor ixen fora del paréntesi.
A l'exercici 9 has d'extraure factor comú al denominador i tatxar el corresponent factor al numerador, pot ser un número o una lletra.

Tema 7. Equacions.
Pàgina 136: Exercicis 2, 3 i 4.
Pàgina 138: Exercicis 1, 2 i 3.
Pàgina 139: Exercicis 1 i 2.
Pàgina 140: Practica 4, 8, 12, 19, 23 i 27.
Pàgina 141: Practica 35, 38, 40, 48, 49 i 52.
Pàgina 142: Exercicis 2 i 3.
Pàgina 143: Exercicis 3 i 4.
Pàgina 144: Exercicis 2 i 3.
Pàgina 145: Exercicis 5, 7 i 8.
Pàgina 146: Exercicis 9 i 10.
Pàgina 147: Exercicis 12 i 13.

Si algú té alguna dificultad en la seua realització pot mirar el llibre o també el material de consulta adicional que hi ha més abaix. També em podeu consultar qualsevol dubte al forum d'aquesta setmana que teniu també més abaix.

L'entrega s'haurà de fer abans del dilluns 20 d'abril. La forma d'entrega més fàcil i ràpida serà la de fer una foto de la llibreta amb el mòbil i agregar-la com entrega de l'activitat en esta web. Si voleu també la podeu escanejar i entregar-la de la mateixa forma. Si algú té alguna dificultad en l'entrega que ho comenta al forum de la setmana.

Per a l'entrega dels exercicis no cal esperar a tindre'ls tots fets. és millor anar entregant-los de tres en tres com si estiguerem venint a classe habitualment, així es podeu distribir la feina seguint el mateix horari escolar que teniu i per al professorat també serà millor per portar un seguiment constant de tots vosaltres.


SETMANA 3 – OPTATIVES

OPTATIVA - IAEE - ANA TORMO PÉREZ
TASQUES:
1_ LLIURAMENT TASQUES SETMANES ANTERIORS
Aquesta setmana, i degut a que es tracta d’un període lectiu especial degut a que sols és de 3 dies, els deixarem per tal de que la gent que no ha lliurat alguna de les tasques encomanades durant aquestes darreres dues setmanes, puga entregar-les. Per això, reviseu si esteu al dia amb les tasques i sinó feu-me arribar allò que vos falte.
Reviseu les tasques manades.
La tasca es lliurarà al meu correu electrònic: anatormohistoria@gmail.com. En ASSUMPTE s'indicarà NOM+ COGNOM ALUMNE/A_ GRUP_ Setm. 3
Mail, Webfamilia, Curs d'AULES


OPTATIVA – Francés - Carmen Toribio Vergara
Lectura d´un diàleg i exercicis de comprensió escrita sobre el mateix
Els alumnes m´envien per correu la tasca proposada, es corregeix i es comenta .
Curs d'AULES

OPTATIVA Taller de Reforç: Lectura (Valencià)
- Acabar de llegir-se "Els temps de Sara" i redactar i preguntes i respostes d'aquesta part final.
A través d'AULES

OPTATIVA- Informática - Edu Torregrosa Llácer
Avanzar con el curso "F" de Programación en CODE.org. También deben seguir con el curso de mecanografía.
Mi moodle personal, https://moodle.aulaenlanube.com
Curso de TypingClub: https://aula-en-la-nube.typingclub.com/
Curso de Code.org: https://studio.code.org/sections/RHLVPZ

OPTATIVA - COMPUTER SCIENCE – Virginia Bataller
El alumnes continuaran amb el Topic 4: INTERNET AND COMPUTER SECURITY .
Llegiran la fitxa 3 del arxiu «Privacidad y seguridad en Internet» i faran les preguntes de la fitxa 3
Els alumnes enviaran les preguntes de la fitxa 3 per Moodle i després de corregir-los se'ls tornarà pel mateix mitjà.

OPTATIVA - Videojuegos y Robótica - Jose Ramón Cebolla
Programación de videojuegos: Analizar y explicar 4 géneros de videojuegos con ejemplos de juegos reales.
Entrega en plazo de tiempo de los ejercicios en el Curs de moodle del centre


SETMANA 3 -EDUCACIÓ FÍSICA. Mati Monfort
Expressió corporal. Esport amb imaginació.
-Pràctica de tres esports amb materials de casa.
-Gravació de seqüències practicant tres esports, amb transicions. Fer una línea temporal de les seqüències.

Es valora L’originalitat dels esports que has triat.
El material i vestuari que utilitzes.
La posada en acció. I que no te passes en el temps.
Que utilitzes ròtuls per nombrar els esports.
Música de fons.
Les transicions entre cadascuna de les seqüències
Curs de moodle del centre, Curs d'AULES, Mail, matiprofesimarro@gmail.com


SETMANA 3 -GEOGRAFIA I HISTÒRIA - ANA TORMO PÉREZ
- TEMA D1 (el trobareu a partir de la pàg. 70-71): LA CULTURA I L'ART DEL ROMÀNIC
L’ARQUITECTURA ROMÀNICA
TASQUES:
1_ LLIBRE de TEXT de CLASSE_
- Aquelles persones que els falte per lliurar alguna de les activitas i tasques encomanades durant aquestes dues setmanes, poden presentar fins el dimecres dia 8 la tasca no lliurada.

- Per a la resta de companys i companyes que ja heu realitzat totes les tasques, vos deixe un documental per tal d’entendre l’evolució a Europa de l’art de l’arquitectura en l’àmbit religiós, que és el que estem donant. https://www.rtve.es/documentales/artes/
S’anomena: “ Monumentos sagrados: Iglesias, la búsqueda de la luz” i el podeu trovar a la web de rtve.
* Recordeu, el secret està en ENTENDRE allò que llegiu.

RECOMANACIÓ_
1_ visita virtual per La Vall de Boí i la seua particular arquitectura del romànic pirinenc català i l’interior de les seues petites i encantadores esglésies.
2_ per als i les apassionades de la literatura vos recomane l’obra: Los pilares de la Tierra, de Ken Follet.
Un dels grans best sellers que exprimeixen el context i la vida de l’època que estem coneixent a través de la història d’una família dedicada, a més, a la construcció de catedrals i esglésies.

* EN TEMPS DIFÍCILS... GAUDIU DE L'ART DE LA HUMANITAT I EL SEU MISSATGE

La tasca de les activitats, i esquemes es lliurarà en DOCUMENT PDF al meu correu electrònic: anatormohistoria@gmail.com. En ASSUMPTE s'indicarà NOM+ COGNOM ALUMNE/A_ GRUP_ Setm. 3



SETMANA 3 - VALENCIÀ. LLENGUA I LITERATURA- CRISTINA VIDAL CLIMENT
LECTURA D´UNA NOVEL·LA RECOMANADA I REALITZACIÓ D´UNA FITXA DE LECTURA.
Envieu correu a cristinavidal@iesdoctorbalmis.com

SETMANA 3 - Valencià - Gemma Marrahí Sanjuán
sessió 1: repàs de es activitats de la setmana anterior; correcció
sessió 2: comprensió lectora: T. 6; activitats p.120: 1 i 2
Enviament d'una activitat; consultes i aclariment de dubtes mitjançant el moodle.
(Clau de matriculació = val)

SETMANA 3 - Valors ètics -Rafel Carril
Llibertat i societat.
Cal entrar al moodle, visionar "El meu amic Nietzsche" i contestar les preguntes que hi ha en el pdf de l'apartat Continguts.
Si no sabeu entrar al moodle contacteu a través d'Ítaca amb mi.
En el cas que no tingueu Ítaca, o bé li digueu a algun company/a que el tinga que m'envie la vostra adreça de correu per ajudar-vos o bé li envieu un missatge a administracio@ieslluissimarro.org per a que vos el faciliten l'accés a Ítaca.
Si tingueu algun dubte deixeu un comentari en aquesta entrada. Una abraçada a tots i totes.
Qüestionari i fòrum del curs de moodle del centre (i correu en algun cas que no té connexió a la xarxa)


SEMANA 3 - LENGUA CASTELLANA Y LITERATURA - MAITE TEN FERRI
Repaso de los complementos del verbo y cuestiones sobre el género teatral. Lectura de una obra de teatro y actividad creativa audio-visual.
Curs d’AULES O GMAIL a maitetenferri@gmail.com


SEMANA 3 - Lengua Castellana y Literatura. -Paula Máñez Masiá
Tria d'un llibre de lectura, treball.
Mail, Material publicat a la web del centre, Curs d'AULES


SETMANA 3 - Música 2n ESO - Robert Arnau Díez
La veu com a tret sonor i instrument musical. Comparació de la veu de diferents persones i relació amb els instruments mitjançant el visionat i l'audició.
Qüestionari moodle. Retroacció pel mateix mitjà.


SETMANA 3 - TECNOLOGIA - Vicent/Alfred/Àlex
Activitats al moodle: test palanques i activitats palanques 2. No hi ha data límit de lliurament

WEEK 3: ENGLISH. Estela Martínez

Workbook p17, Kahoot I google forms
Envieu les tasques que al moodle i/o correu

WEEK 3: 6th-8th April – English. Carol Crespo

Moodle http://www.ieslluissimarro.org/moodle/course/view.php?id=480
Answer Key Vocabulary Unit 2
Unit 3. Grammar Revision Exercises
Watch the video and try to answer the questions in the TASK below
Exercises on the video

SUBMIT Answer the questions about the video


SETMANA 3 - Física i Química - Rafael Calabuig Borredà
Esquema-resum i 2 exercicis
L'alumnat envia les tasques per mail rafacalabuig@gmail.com


SEMANA 3- Física y Química - Otilia Val
La energía. Fuentes y tipos. Agunas cuestiones tipo test y algún problema según curso
Curso en Moodle con videos, explicaciones y libro de texto.

lunes, 6 de abril de 2020

SETMANA-3    Matemàtiques 2P - Grup Salva G

Les tasques  per a aquesta setmana són:

  • Descarregar i llegir el document d’apunts disponible en AULES.
  • Resoldre les activitats 2 pàg. 184 i 7 pàg. 185
SEMANA 3 - PLÁSTICA
Curso de Moodle. http://www.ieslluissimarro.org/moodle/course/view.php?id=415


Formas simétricas. Simetría axial Aplicación Interactiva.

-Lee las dos páginas del libro de texto que se adjuntan. (pág. 34 y 35)

-Aplicación interactiva con ejercicios predefinidos para practicar la simetría axial. Hay seis modelos diferentes que completar con líneas rectas. Después se pueden personalizar añadiendo más detalles.

- Corrige y acaba actividades de las semanas anteriores.


Como desde el 9 hasta el 20 de abril, no es periodo lectivo (vacacions de Pascua), en general podréis entregar las actividades de la semana 3 hasta el día 20 de abril.