martes, 19 de mayo de 2020

SETMANA 8 – OPTATIVES

OPTATIVA Taller de Reforç: Lectura (Valencià)
A través d'AULES
Activitats de comprensió lectora i lèxic Setmana 18-22 maig
No es pot accedir-hi, si prèviament no s'han superat les activitats anteriors.

OPTATIVA - Videojuegos y Robótica - Jose Ramón Cebolla
¿Como ha evolucionado la inteligencia artificial en los ordenadores y los videojuegos?
Entrega en plazo de tiempo de los ejercicios en el Curs de moodle del centre

OPTATIVA - IAEE - Professor Juan Argudo Ivars
PLATAFORMA AULES
CERCA INFORMACIÓ D’INTERNET O LLIBRES DELS QUALS TINGUES DISPOSICIÓ
1- Què significa tenir una cultura emprenedora?
2- Quines qualitats defineixen una persona emprenedora? Per què són importants?
3- Quins beneficis pot comportar la creació d’una empresa? I quins riscos?
4- Creus què és fàcil crear una empresa? Què necessitaries? Raona la teua resposta.

OPTATIVA: TALLER DE REFUERZO - CASTELLANO - Profesora: Verónica Arenas

Aules, Web familia y correo electrónico. Fichas de trabajo elaboradas por la profesora.
Seguimos trabajando las actividades de repaso:
1. La acentuación.
2. El uso del diccionario para ampliar vocabulario.

OPTATIVA - FRANCÉS - Professora: Mª Carmen Toribio Vergara
correu electrònic,aules
Manual digital  Pluriel 2
Exercici de comprensió oral, pàgina 20 quadern d´activitats

OPTATIVA - Cultura clàssica - Professora: Inés Llopis

Fitxes publicades en Aules i enviades per correu electrònic. 
Les generacions divines. El món clàssic. 

OPTATIVA - Taller reforç Matemàtiques - Professor: Benjamín Roig Piera

Web familia. Correu electrònic.
Problemes de profundització sobre els nombres enters.


OPTATIVA- Informática - Edu Torregrosa Llácer
Consultas a través del Moodle personal de la asignatura, en el chat privado y en el foro 
  • Avanzar en el curso "F" de Programación en CODE.org
  • Seguir con el curso de mecanografía de TypingClub
  • Empezar los cursos de programación con Minecraft en CODE.org
  • Ganar insignias asociadas a los cursos de programación y mecanografía

No hay comentarios:

Publicar un comentario